شرکت داده پردازان تکین راد

۱۰ روش افزایش ترافیک سایت

اگر با افزایش ترافیک سایت خود مشکل دارید، تنها نیستید. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط موسسه بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۰، ۶۳ درصد از متخصصان محتوا با یافتن کارکنان ماهر  در استراتژی محتوا که یکی از محرک های اصلی افزایش ترافیک سایت است، به چالش کشیده می شوند.

بین نوشتن یک پست  جدید، ارسال پست در رسانه های اجتماعی و استراتژی برای یک کمپین ایمیل ، سخت است که به افزایش ترافیک سایت خود نیز فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث افزایش ترافیک  سایت شما می شود و چه چیزی مانع است.برای یادگیری نکاتی که در این مسیر به شما کمک می کند پیشنهاد  میکنم با این مقاله از داده پردازان تکین راد همراه باشید:

افزایش ترافیک سایت
افزایش ترافیک سایت

لیست فعالیت ها جهت افزایش ترافیک سایت

لیست زیر به شما کمک می کند تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، سرنخ های بیشتری ایجاد کنید:

  1. ایجاد محتوا 
  2. کلمه ی کلیدی طولانی   
  3. رسانه های اجتماعی ارگانیک
  4. تجزیه و تحلیل وب سایت 
  5.  همکاری با اینفلوئنسرها
  6.  ساختن لیست ایمیل 
  7.  مشارکت اجتماعی 
  8.  سئو روی صفحه  
  9.  بک لینک های با کیفیت 
  10.    بازاریابی ویدیویی
راه های جذب ترافیک به وب سایت

۱۰ روش کاربردی برای افزایش ترافیک وب سایت

۱٫ایجاد محتوا

ایجاد محتوای جذاب بر جذب افراد مناسب به شرکت شما تمرکز دارد. یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک سایت ایجاد محتوا از طریق وبلاگ نویسی است. برای ارائه محتوایی که بازدیدکنندگان مناسب را به وب سایت شما جذب کند، ابتدا باید شخصیت خریدار مورد نظر خود را درک کنید. هنگامی که مخاطبان خود را بشناسید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که به طور طبیعی آنها را جذب وب سایت شما کند.برای توضیح بیشتر به مقاله ی چگونگی تولید محتوا مراجعه کنید.

۲٫ استفاده از کلمات کلیدی طولانی

در حالی که برخی از کلمات کلیدی تک کلمه ای هنوز رتبه بندی می شوند، کلمات کلیدی بلند بهترین رتبه را دارند. این شامل یک عبارت یا یک جمله است. برای مثال، به‌جای استفاده از کلمه ی کلیدی کوتاه مثل«تیتر»، به عنوان مثال، از یک کلمه کلیدی بلند مانند «نمونه‌هایی از سرفصل‌های جذاب» استفاده کنید.

کلمات کلیدی بلند راهی بسیار موثر برای سئوی عالی یک وب سایت جدید یا در حال رشد هستند. با تعقیب کلمات کلیدی کم ارزش و رقابتی کم، کسب و کارهای رو به رشد می توانند اعتبار خود را نزد گوگل افزایش دهند و حضور خود را در نتیجه جستجو  برای انواع کلمات کلیدی که رقبا ممکن است نادیده گرفته باشند، تقویت کنند.

۳.رسانه های اجتماعی ارگانیک

یک استراتژی جدید برای افزایش ترافیک سایت نیست، اما هنوز هم نکته قابل توجهی  است که بازاریابان باید به آن توجه کنند. علاوه بر پست گذاشتن در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید از استوری‌های اینستاگرام ،ویدیوی زنده، IGTV یا مسنجر فیس‌بوک نیز استفاده کنید.

نکته کلیدی در مورد رسانه های اجتماعی ارگانیک این است که اولین پذیرنده ویژگی های جدید شبکه های اجتماعی باشید تا ترافیک بیشتری برای وب سایتتان به ارمغان بیاورید.برای توضیح بیشتر به مقاله بازاریابی اینستاگرام این سایت مراجعه کنید.

۴. تجزیه و تحلیل وب سایت

قبل از اینکه به فکر افزایش ترافیک  سایت باشید، مهم است که در مورد مخاطبان خود بیاموزید. برای انجام این کار، وب سایت خود را با استفاده از پلتفرم هایی مانند Crazy Egg تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کجا در حال از دست دادن و جذب بازدیدکننده هستید. با این اطلاعاتی که در اختیار دارید، می توانید محتوای مناسبی را برای هدایت ترافیک مناسب به وب سایت خود ایجاد کنید.

۵. اینفلوئنسرها

ما می دانیم که مشتریان به احتمال زیاد از سازمان هایی با تبلیغات شفاهی عالی،خرید می کنند، اما چگونه می توان تبلیغات شفاهی عالی ایجاد کرد؟  با اینفلوئنسرها کار کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ یک مد گذرا نیست. در واقع، این یک گزینه کاربردی به صرفه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است و تاثیر بی نظیری در افزایش ترافیک سایت دارد. هنگامی که اینفلوئنسرها کدهای تخفیف، لینک ها، یا هدایایی را ارسال می کنند، شما از مخاطبان آنها برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده می کنید.

۶. ساختن لیست ایمیل

برای شروع  این کار، یک لیست ایمیل بسازید یا لیست فعلی خود را رشد دهید. در زیر چند استراتژی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید: 

 پیشنهادات محتوا: محتوایی را منتشر کنید که بازدیدکنندگان برای دسترسی به آن آدرس ایمیل خود را به اشتراک بگذارند.

 ثبت‌نام در خبرنامه با دسترسی آسان: فرم‌های ثبت‌نام را در وب‌سایت خود، از صفحه اصلی تا صفحه درباره خود، قرار دهید. اگر یک بازدیدکننده تجربه لذت بخشی در سایت شما داشته باشد، ممکن است بخواهد برای یک خبرنامه ثبت نام کند.

رسانه های اجتماعی: تبلیغ خبرنامه ایمیل خود در رسانه های اجتماعی، چه از طریق یک پست یا مسابقه/ هدیه، یک راه عالی برای تبدیل فالوورهای فعلی شما به مشترک دائمی است.

۷. مشارکت در جامعه

هرچه برندتان شناخته شده تر باشد باعث افزایش ترافیک سایت شما می شود. یکی از راه‌های دستیابی به شناخت برندتان، فعال بودن و مشارکت در بازار است. امروز می توانید با شرکت در بحث های گروهی فیس بوک در صنعت خود، پاسخ دادن به سؤالات در وب سایت های انجمن عمومی و تعامل با دنبال کنندگان خود در رسانه های اجتماعی، یک استراتژی تعامل را پیاده سازی کنید.

۸. سئوی درون صفحه

سئو داخلی می تواند به رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو کمک کند و ترافیک بیشتری را به ارمغان بیاورد. برخی از عناصر سئوی درون صفحه عبارتند از عنوان bpage، هدر، توضیحات متا، متن جایگزین تصویر، و URL (به علاوه موارد دیگر). باعث نمایش سریع تر در موتورهای جستجو میشود و باعث افزایش ترافیک سایت تان می شود.

۹.بک لینک های با کیفیت

برای جذب ترافیک به سایت خود، باید در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید. برای اینکه در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، باید در صنعت خود یک مرجع باشید. یکی از راه‌های انجام آن،دستیابی به بک لینک‌های با کیفیت است. اگر وب‌سایت‌هایی با اعتبار بالا به سایت شما لینک می‌دهند، این به شما اعتبار بیشتری می‌دهد.

۱۰٫ بازاریابی ویدئویی

زمان آن فرا رسیده است که بازاریابی ویدیویی را به استراتژی محتوای خود اضافه کنید زیرا مخاطب به دنبال محتوای ویدیویی است. Statista گزارش می دهد که ۷۷ درصد از کاربران اینترنت ۱۵ تا ۳۵ ساله از YouTube برای تماشای محتوای ویدیویی استفاده می کنند.

می‌توانید برای استوری‌های اینستاگرام یا فیس‌بوک، ویدیوهای زنده، IGTV، تماشای فیس‌بوک، ویدیوهای فید خبری، یوتیوب و غیره ویدیو ایجاد کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم ۱۰ نکته کاربردی و تاثیر گذار بر افزایش ترافیک سایت را با هم بررسی کنیم امیدواریم با استفاده ازین نکات شاهد تغییرات مثبتی در وب سایتتان باشید.ممنون که با این مقاله از مجموعه داده پردازان تکین راد همراه بودید.

خروج از نسخه موبایل