شرکت داده پردازان تکین راد

طراحی وب سایت ارزان؟یا مقرون به صرفه؟

قیمت گذاری خدمات طراحی وب، مانند قیمت گذاری چیزهای دیگر ثابت نیست،به این دلیل افراد برای انتخاب خدمات طراحی وب سایت دچار سردرگمی میشوند و اغلب در موتورها جست و جو به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستند.

۲۰میلیون برای یک وب سایت می تواند توسط شخصی که ۸۰۰ میلیون در سال درآمد دارد، یک معامله عالی در نظر گرفته شود. اما همان وب سایت ۲۰ میلیونی برای کسی که حداقل دستمزد می گیرد ماه ها طول می کشد. زمانی که تعدادی طراحان وب برای تصمیم گیری در مورد هزینه خدمات خود از روش های بسیار متفاوتی استفاده می کنند، تعیین قیمت طراحی وب ارزان  دشوارتر می شود.

پس با این مقاله از داده پردازان تکین راد  همراه باشید تا توضیح دهم چه فرقی میان  طراحی وب سایت ارزان و وب سایت مقرون به صرفه وجود دارد؟

طراح سایت ارزان یا مقرون به صرفه

چرا بسیاری از مردم به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستند؟

افرادی که به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستند به طور کلی در یکی از این دسته بندی ها قرار می گیرند:

۱-  آنها به دنبال طراحی وب سایت ارزان می گردند که بتواند خدمات با کیفیت خوب را با قیمتی که در حد بودجه متوسط آنها باشد،دریافت کنند. 

۲- آنها برای طراحی وب سایت و نرخ بازگشت سرمایه که ارائه می دهد ارزشی قائل نیستند و انتظارات غیرواقعی در مورد هزینه آن دارند.

۳-آنها به دنبال استفاده از یک طراح وب غیرحرفه ای هستند.

بیایید به این موارد نگاهی بیندازیم.

۱) آنها به دنبال یک طراح وب هستند که بتواند خدمات با کیفیت خوب را با قیمتی که در حد بودجه متوسط ​​آنها باشد به آنها ارائه دهد.

 اکثر جستجوگران “طراحی وب سایت ارزان” در این دسته قرار می گیرند. اکثر افرادی که برای درخواست پیشنهاد طراحی وب  تماس می گیرند افرادی هستند که رویاهای راه اندازی کسب و کار خود را دارند.  آنها یک ایده دارند و آنها آماده اقدام برای رسیدن به خواسته هایشان هستند.

اما زمانی که برای اولین بار  کسب و کار کوچک خود را شروع می کنید، پول نقد کم است. پس باید چه کار کرد؟ از رویای خود برای ایجاد یک کسب و کار مشاوره فناوری اطلاعات دست بکشید؟ البته که نه.  فقط «طراحی وب سایت ارزان» را در گوگل تایپ می کنید و امیدوارید بهترین ها را داشته باشید.

۲) آنها برای طراحی وب و بازده بازگشت سرمایه که ارائه می دهد ارزشی قائل نیستند و انتظارات غیرواقعی در مورد هزینه آن دارند.

این نوع افراد در هر صنعتی وجود دارند، اما زمانی که شما محصولات و خدمات دیجیتال را می فروشید، تعداد آنها بیشتر است. آنها میزان کاری که برای ساختن یک وب سایت زیبا و کاربردی انجام می شود را درک نمی کنند. تنها چیزی که می بینند چند کلیک اینجاست و چند نوع کیبورد آنجا و بووووم، سایت آماده است. بعضی روزها کاش به همین سادگی بود…

 همیشه تقصیر آنها نیست، توجه داشته باشید. فروش خدمات دیجیتال مانند طراحی وب دشوار است. وقتی شخصی را برای بازسازی حمام خود استخدام می کنید، در ازای پول های  خود، کار فیزیکی، اقلام جدید ملموس و نتایج مشهودی دریافت می کنید. همه چیز درست در مقابل چشمان شما اتفاق می افتد.  توضیح آن که یک طراحی وب سایت زیبا و کارآمد چقدر تلاش و زحمت دارد، برای کسی که چیزی در مورد طراحی وب نمی داند می تواند سخت باشد.

۳) آنها به دنبال استفاده از یک طراح وب غیرحرفه ای  برای طراحی وب سایت ارزان هستند.

این افراد دقیقا می دانند که طراحی وب با کیفیت عالی چقدر هزینه دارد. و همچنین می دانند که صنعت طراحی وب بسیار رقابتی است. آن‌ها به خوبی می‌دانند که طراحان وب که خود را به عنوان «ارزان» معرفی می‌کنند، نسبت به آنهایی که به راحتی می‌توانند در این بازار کسب درامد کنند ، ناامیدتر و غیرحرفه ای تر هستند.

آنها از آن طراح وب های ناامید به نفع خود استفاده می کنند. آن‌ها چانه‌زنی می‌کنند، چانه‌زنی می‌کنند،هزینه ها را  دستکاری می‌کنند و طراحان وب خود را  آماده پذیرش قیمتی در سطح زیرزمین میکنند،  و در نهایت آن ها را قانع می کنند.

 وقتی به “ارزان” فکر می کنید به چه چیزی فکر می کنید؟

مطمئنا، این می تواند به معنای کاهش هزینه یا افزایش پس انداز باشد، اما این مفاهیم منفی را نیز دارد: · 

  •    کیفیت پایین
  •     نازیبا
  •     ناامن 
  •    غیر جذاب

 آیا اینها چیزهایی هستند که می خواهید از وب سایت جدید خود ببینید؟ آیا می خواهید یک طراح وب را استخدام کنید که از این صفت ها برای ارائه خدمات خود استفاده کند؟ البته که نه.کلمه “مقرون به صرفه” کاملاً متفاوت است. این به معنای کاهش هزینه و همچنین حفظ سطح مشخصی از کیفیت است. شما می توانید چیزی را با کاهش کیفیت، ارزش یا پایین آمدن آن به پایین ترین سطح آن «ارزان» کنید، اما نمی توانید چیزی را مقرون به صرفه کنید.

 کسب و کارهای کوچک وب سایت هایی با کیفیت بالا می خواهند، اما بسیاری از آنها نمی توانند برای طراحی وب سایتشان هزینه آنچنانی کنند. طراحان وب که واقعاً می خواهید استخدام کنید نمی توانند وب سایت هایی با کیفیت بالا در محدوده قیمت پایین بسازند.

بیایید به برخی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام استفاده از این خدمات طراحی وب کم هزینه با آنها مواجه شوید، نگاه کنیم.    

  • یک وب سایت  چیزی بسیار بیشتر از ظاهر آن است. اگر سایت شما تجربه کاربری بدی داشته باشد، مشتریان بالقوه تبدیل نمی شوند. اگر ساختار اصلی سئو دوستانه نباشد، برای جذب بازدیدکنندگان جدید مشکل خواهید داشت.
  •   وب سایت های ارزان برای عملکرد خوب ساخته نشده اند. این سایت ها ساختار کد بدی دارند زیرا توسط توسعه دهندگان بی تجربه ایجاد شده اند. با گذشت زمان افزودن ویژگی های جدید به سایت شما سخت تر می شود.  
  •  استفاده از یک قالب از پیش ساخته شده برای ایجاد یک وب سایت، آن را شبیه هزاران قالب دیگر در اینترنت می کند. سایت شما باید منحصر به فرد باشد و تصویر برند مشخصی داشته باشد. طراحان وب ارزان تخصص لازم برای نشان دادن این اصالت را در کار خود ندارند. دلیل این امر ساده است: اگر آنها استعدادهای لازم را داشتند، آنقدر ارزان نبودند.
  •  بهترین شیوه های امنیتی توسط طراحان وب سایت کم هزینه نادیده گرفته یا نادیده گرفته می شود. در نتیجه، ممکن است امنیت سایت شما به خطر بیفتد و کنترل آن را از دست بدهید. تصویر برند هر کسب و کاری با هک شدن مخدوش می شود، ممکن است شهرت یک سایت تجارت الکترونیک از بین برود.

نتیجه گیری

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود و دیده شدن هستید باید برای وب سایتتان هزینه کنید البته هزینه مقرون به صرفه.تیم  داده پردازان تکین راد،با سالها تجربه و استفاده از کادری  مجرب برای توسعه ی کسب و کار شما پکیج های متفاوتی را ارائه کرده است .برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل