شرکت داده پردازان تکین راد
منو موبایل

شرکت داده پردازان تکین راد

12333

طراحی سایت فروش لباس -۶ نکته مهم

آیا نمی دانید چگونه یک  سایت فروش لباس بسازید؟ بازار فروش لباس همیشه پردرآمد و هیجان انگیز است!  همه می خواهند زیبا و خوش پوش به نظر برسند طبق آمارها هر ساله فروش لباس به صورت آنلاین افزایش پیدا می کند و در حال حاضر بهترین گزینه این است که ازین بازار جا نمانید. ما فهرستی از ویژگی‌های ضروری را که باید درسایت فروش لباس  خود پیاده‌سازی کنید، گردآوری کرده‌ایم تا به رقبای خود غلبه کنید و جایگاه خود را در بالای زنجیره پوشاک قرار دهید.

 شما میتوانید با سفارش سایت فروش لباس، به افراد این امکان را دهید تا بدون بیرون آمدن از خانه لباس مورد علاقه شان را سفارش دهند.با این مقاله از داده پردازن تکین راد همراه باشید تا با مزایای سفارش سایت فروش لباس آشنا شوید.

سفارش سایت طراحی لباس
سفارش سایت فروش لباس

قبل از سفارش سایت فروش لباس خود به موارد زیر توجه کنید:

۱٫ یک نام تجاری عالی انتخاب کنید

 دو فرد شیک پوش را تصور کنید که لباس های یکدیگر را تحسین می کنند. یکی از آنها لباسش را از فروشگاه شما خریده است! دوست او می خواهد نام آن فروشگاه را بداند تا بتواند به آن دسترسی پیدا کند. مطمئن شوید که نام دامنه شما به راحتی قابل به خاطر سپردن و بیان آن لذت بخش باشد زیرا اگر همه چیز خوب پیش برود، مردم نامتان را برای همیشه به ذهن می سپارند. دامنه شما نقش مهمی در کسب و کار شما خواهد داشت، پس تحقیق کنید و با دقت انتخاب کنید.

 

۲٫انتخاب یک پلتفرم محکم و ایمن

 این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اگر کسی نتواند به فروشگاه شما دسترسی داشته باشد، از شما خرید نمی‌کند. اطمینان از اینکه سایت شما بر روی یک پلت فرم محکم ساخته شده است برای دستیابی به حداکثر پتانسیل فروش شما ضروری است. یک پلتفرم تجارت الکترونیک که بر روی یک سیستم غیرقابل اعتماد ساخته شده است، اعتبار شما را از بین می برد.در عصر دیجیتال، ایمن نگه داشتن اطلاعات مشتری یکی دیگر از مواردی است که بسیار مهم است.. 

۳٫ ناوبری ساده و تمیز

هنگامی که برندهای بزرگ زیادی دارید، و بنابراین محصولات زیادی برای فروش دارید، ناوبری سایت به راحتی با تعداد زیادی لینک،بهم ریخته می شود. حذف لینک های اضافی  کمک می کند تا سفر مشتری شما ساده و لذت بخش باشد. برای مثال، به‌جای فهرست کردن همه مارک‌های خود در صفحه اول، پیوندی به نام «برندها» یا چیزی شبیه به آن ایجاد کنید، که وقتی مشتری ماوس خود را روی آن می‌گذارد، منوی کشویی حاوی فهرست مارک‌هایی را که در اختیار دارید نشان می‌دهد.

 

ناوبری در طراحی سایت لباس
ناوبری ساده و تمیز در طراحی سایت فروش لباس

۳٫ تصاویر با کیفیت بالا

اگر مشتریان به دلیل تصاویر بی کیفیت محصول نتوانند آنچه را که می خرند ببینند، فروش افزایش نخواهد یافت. خوشبختانه، به لطف ظهور دوربین‌های با کیفیت عالی در گوشی‌های هوشمند، که همه ما در جیب خود داریم، عکاسی از محصولات ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، و می‌تواند کاملا مقرون به صرفه باشد. این فقط محصولات شما نیستند که باید تصاویر همراه عالی داشته باشند. بنرها و لوگوها نیز باید واضح و خوانا باشند.

عکس های با کیفیت در سایت
استفاده از عکس های با کیفیت در سایت

۴٫ سیاست های اطمینان بخش

یکی از موانع اصلی در سفارش مشتری این است که اطمینان حاصل کند محصولی که می‌خواهد بخرد دارای یک خط مشی جامع بازگشت، بازپرداخت و تحویل است که تضمین می‌کند سفارششان به موقع می‌رسد و اگر برایشان مناسب نباشد به راحتی می‌توان آن را پس داد. .اگر شما یکی از معدود خرده فروشان آنلاین هستید که هنوز به این فکر می کنید که آیا باید بازپرداخت را بپذیرید یا نه، پاسخ مثبت است. امروزه بسیار نادر است که یک فروشگاه فیزیکی پیدا کنید که نوعی سیاست بازگشت/بازپرداخت را نداشته باشد، و خرده‌فروشی آنلاین نیز نباید متفاوت باشد.

۵٫ بررسی محصول

هیچ چیز در مورد فروش لباس تاثیرگذارتر از نظرات دیگران نیست. اجرای نظرات مشتریان یک راه عالی نه تنها برای افزایش شهرت برند شما و نشان دادن این است که شما محصولات عالی می فروشید، بلکه می تواند راهی برای جمع آوری و اقدام در مورد هر گونه بازخورد منفی باشد که ممکن است ایجاد شود. نظرات برای سئو عالی هستند، زیرا محتوایی هستند که به موتورهای جستجو نشان می دهند که شما یک برند معتبر هستید. مشتریان اغلب به طور مستقیم برای بررسی یک محصول جستجو می کنند، و رتبه بندی بالا برای این یک راه عالی برای فروش شماست. 

نظرسنجی کاربران در طراحی سایت
ایجاد قسمت نظرسنجی در سایت فروش لباس

۶٫ راهنمای اندازه

هر برندی دستورالعمل‌های اندازه‌گیری متفاوتی دارد، و مشتریان باید مطمئن باشند که برای اولین بار سایز مناسب را از آن‌ها خریداری خواهند کرد. توصیه می‌کنیم برای هر برندی که در دسترس دارید (یا هر محصول، در صورت موجود بودن) یک راهنمای اندازه قرار دهید و آن را به‌طور برجسته در صفحه محصول، یا در زیر توضیحات، نمایش دهید.

در نظر گرفتن راهنمای اندازه در هنگام فروش بین المللی بسیار مهم است، زیرا سایز ۱۰ در انگلستان برابر با سایز ۶ در ایالات متحده است و و در مورد اندام ایرانی ها هم سایزها کاملا متفاوت هستند. توجه به این نکته  نه تنها به راضی نگه داشتن مشتریان کمک می کند، بلکه به کاهش میزان بازگشتی که باید از نقطه نظر عملیاتی پردازش کنید نیز کمک می کند.

راهنمای سایز لباس
قرار دادن سایزبندی لباس در سایت فروش لباس

سخن پایانی

امروزه بسیاری از افراد به جای گشت و گذار در فروشگاه های محدود اطرافشان،ترجیح می دهند به صورت اینترنتی و از سایت فروش لباس به صورت آنلاین خرید کنند تا بتوانند اجناس با تنوع جنسی و قیمتی را با هم مقایسه کنند و با توجه به نیازشان خرید کنند.امروزه یک از کارهای پر سود و درامد فروش پوشاک است شما میتوانید با داشتن یک سایت فروش لباس حتی بدون داشتن مکان فیزیکی اجناس خودتان را به مشتریان خود بفروشید.برای سفارش طراحی سایت فروش لباس کلیک کنید.

مطالب مرتبط
طراحی سایت برای نمایندگان بیمه پشتیبانی و ارتباط

طراحی سایت برای نمایندگان بیمه

در دنیای مدرن امروز، طراحی سایت برای نمایندگان بیمه به دنبال افزایش کارآمدی و بهبود تجربه مشتریان خود از طریق …

4 دقیقه مطالعه مشاهده

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت طراحی وب سایت فرایندی است که شامل طراحی و ایجاد صفحات وب و سیستم های قابل تعامل …

4 دقیقه مطالعه مشاهده

Elementor #4732

< 1 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *