شرکت داده پردازان تکین راد
منو موبایل

شرکت داده پردازان تکین راد

12333

طراحی وب سایت وردپرسی خوب است؟۵دلیل شگفت انگیز

وردپرس بهترین بستر برای ساخت وب سایت وردپرسی حرفه ای است. از وردپرس برای ایجاد وب‌سایت‌های تجاری حرفه‌ای، نمونه کارهای شخصی، وبلاگ‌ها، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک، سایت‌های اخبار و انتشارات، انجمن‌ها، پلتفرم‌های ویدیویی و موارد دیگر میتوان استفاده کرد.

قدرت وب سایت وردپرسی نسبت به بقیه سیستم های مدیریت محتوا (CMS)بیشتر است.. طبق آمار w3techs، ” ۶۴٫۲٪ در تمام وب سایت هایی که مدیریت سیستم محتوای آنها را می شناسیم از وردپرس استفاده می شود.” این ۴۳ درصد از کل وب سایت های موجود در اینترنت است.

با این مقاله از داده پردازان تکین راد  همراه باشید تا با هم دلایل محبوبیت وب سایت وردپرسی را بررسی کنیم

طراحی سایت وردپرسی
طراحی وب سایت وردپرسی

شرکت‌های محبوب زیادی وجود دارند که از وب سایت وردپرس استفاده می‌کنند، برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از Techcrunch، BBC، Toyota، Sony Music، Wired، Time Magazine، Playstation، The Next Web، Spotify، Disney Books، Mashable، Microsoft، Vogue، نیویورک تایمز، و بسیاری دیگر که فراوانیه تعدادشان قابل ذکر نیست.

با نگاهی به تعدادی از شرکت های بزرگ که از وب سایت وردپرس استفاده می کنند، می توانید متوجه شوید که استفاده از وردپرس برای وب سایت های حرفه ای مشکلی نخواهید داشت. اجازه دهید به برخی از دلایل شگفت انگیزی که وردپرس را به بهترین پلتفرم برای ساخت وب سایت های حرفه ای تبدیل می کند نگاهی بیندازیم.

۱- وردپرس  منبع باز است

وردپرس یک نرم افزار متن باز است به این معنی که می توانید از آن برای هر نوع پروژه ای که می خواهید، از پروژه های تجاری گرفته تا پروژه های شخصی استفاده کنید. بسیاری از توسعه دهندگان هستند که سخت کار می کنند تا آن را قدرتمند، قابل اعتماد، ایمن، مقیاس پذیر و انعطاف پذیر کنند.

 اگرچه ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا توسعه دهندگان وب سایتی را از ابتدا بسازند، با وردپرس، می توانید راحت تر یک وب سایت وردپرس تمام عیار قدرتمند بسازید. هنگامی که یک موضوع دارید، می توانید با استفاده از افزونه ها، قابلیت های بیشتری را به وب سایت خود اضافه کنید.

وردپرس منبع باز
وردپرس منبع باز است

۲-نگهداری وب سایت وردپرس آسان است

استفاده از وردپرس نه تنها هنگام شروع کار آسان است، بلکه نگهداری از وب سایت وردپرس در طولانی مدت نیز آسان است. شما می توانید قالب و پلاگین های خود را به روز کنید، نظرات را مدیریت کنید، از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، کاربران و مدیران جدید اضافه کنید ، به علاوه شاخص های زیادی در وردپرس وجود دارد که به شما کمک می کند تا سایت خود را سالم نگه دارید.

برای اینکه حفظ سایت خود را آسان تر کنید، می توانید از میزبانی مدیریت شده ،برای تعمیر و نگهداری وب سایت استفاده کنید، میزبانی مدیریت ممکن است پشتیبان گیری خودکار، بهینه سازی وب سایت و پشتیبانی بسیار سریع را ارائه دهد.

برای مشاهده ترندهای سفارش طراحی سایت ۱۴۰۲ کلیک کنید.

۳-وب سایت وردپرس امن است

اگرچه هیچ وب سایت یا سیستم مدیریت محتوایی وجود ندارد که ۱۰۰٪ ایمن باشد، توسعه دهندگان وردپرس با ارائه به روز رسانی ها و سیستم های  امنیتی جدیدموضوع امنیت را بسیار جدی می گیرند، به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های بزرگ به آن اعتماد دارند.

همچنین می‌توانید با استفاده از یک رمز عبور قوی، نصب افزونه‌های امنیتی، به‌روزرسانی تم‌ها و افزونه‌ها، اجرای احراز هویت دو مرحله‌ای، و به‌روزرسانی CMS وردپرس در صورت به‌روزرسانی جدید، مطمئن شوید که وب‌سایت وردپرس شما ایمن باقی می‌ماند. 

وردپرس ایمن است
وردپرس ایمن است

۴ -وردپرس دارای یک جامعه بزرگ است

وردپرس دارای یک جامعه بزرگ از توسعه دهندگان و کاربران مفیدی است که در صورت گرفتار شدن در هر مشکلی مایل به کمک هستند. منابع مفید زیادی برای کمک به شما در مورد تقریباً هر سؤال مرتبط با وردپرس وجود دارد.یک جامعه بزرگ با بحث های فراوان پیرامون یک پلتفرم برای نوآوری و بهبود پلت فرم،بسیار عالی و مفید است.   

 ۵-وردپرس REST API

اگر شما یک توسعه دهنده هستید، می توانید از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای بدون هد از طریق API وردپرس REST استفاده کنید. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود برنامه های موبایل و وب سایت وردپرس سفارشی خود را ایجاد کنید.شما می توانید از هر فریم ورک فرانت اند دلخواه خود مانند React، Vue یا Angular برای ایجاد اپلیکیشن سفارشی خود استفاده کنید. این امر توسعه را بسیار آسان می کند.

ورپرس rest
وردپرس Rest

 چند سوال در مورد طراحی وب سایت وردپرس:

 آیا می توانیم از وردپرس برای تجارت الکترونیک استفاده کنیم؟بله، وردپرس در واقع قدرت بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک را فراهم می کند، شما می توانید ووکامرس را در وب سایت وردپرس خود نصب کنید تا آن را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. WooCommerce دارای بسیاری از ویژگی های عالی مانند پرداخت های امن، گزینه های حمل و نقل، محاسبه خودکار مالیات، نرخ حمل و نقل زنده و موارد دیگر است.

 آیا وردپرس برای وب سایت های بزرگ خوب است؟ بله، وردپرس برای ساخت وب سایت های بزرگی که میلیون ها بازدیدکننده در ماه دریافت می کنند گزینه ی مناسبی است. نمونه های عالی از وب سایت های بزرگی که از وردپرس استفاده می کنند عبارتند از Techcrunch، The Next Web، Time Magazine، Wired، Mashable، Vogue، Observer، Dallas Mavericks، New York Post و بسیاری دیگر.این وب سایت ها با میلیون ها بازدید کننده در ماه هستند و همه آنها برای تقویت سایت خود به وردپرس متکی هستند. لازم به ذکر است که برای راه اندازی وب سایت وردپرسی بدون مشکل ،به هاست بسیار خوبی نیاز دارید.

نتیجه

وردپرس یک پلت فرم عالی برای ساخت وب سایت وردپرس حرفه ای است. دارای بسیاری از ویژگی های عالی است که باعث می شود وب سایت شما حرفه ای به نظر برسد .وردپرس دارای تم ها و افزونه های زیادی است که به شما کمک می کند وب سایت خود را مطابق میل خود سفارشی کنید.

وردپرس همچنین توسط بسیاری از شرکت های بزرگ و افراد مشهور استفاده می شود، استفاده و نگهداری از آن آسان است، ارزان است و دارای جامعه بزرگی از توسعه دهندگان و کاربران است که به شما کمک می کنند تا وب سایت وردپرس خود را دقیقاً همانطور که می خواهید تنظیم کنید.

ممنون که با این مقاله از داده پردازان تکین راد با ما همراه بودید.

مطالب مرتبط
طراحی سایت برای نمایندگان بیمه پشتیبانی و ارتباط

طراحی سایت برای نمایندگان بیمه

در دنیای مدرن امروز، طراحی سایت برای نمایندگان بیمه به دنبال افزایش کارآمدی و بهبود تجربه مشتریان خود از طریق …

4 دقیقه مطالعه مشاهده

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت طراحی وب سایت فرایندی است که شامل طراحی و ایجاد صفحات وب و سیستم های قابل تعامل …

4 دقیقه مطالعه مشاهده

Elementor #4732

< 1 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *