شرکت داده پردازان تکین راد
منو موبایل

شرکت داده پردازان تکین راد

12333

هزینه ی طراحی سایت چقدر است؟۶عامل موثر در تعیین هزینه ی طراحی سایت!

قبل ازینکه برویم سراغ موضوع اصلی مقاله  که در مورد هزینه ی طراحی سایت است، امروز میخواهیم در مورد این توضیح بدهیم که چرا اصلا به یک وب سایت نیاز دارید؟یا بهتر بگویم کسب و کار من اصلا احتیاجی به وب سایت دارد؟یا نه!

امروزه اکثریت مردم خریدهایشان را اینترنتی انجام میدهند، ممکن است از خود بپرسید: آیا به یک وب سایت نیاز دارم؟ آیا باید هزینه ی طراحی سایت بدهم؟

برای پیدا کردن جواب این سوال ها با این بلاگ از داده پردازان تکین راد همراه باشید.

هزینه ی طراحی سایت
هزینه طراحی سایت چقدر است؟

در سال ۲۰۱۹، ۷۰ تا ۸۰ درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت و خرید ،در مورد شرکت‌ها به صورت آنلاین تحقیق می‌کردند، ممکن است همین درصد از مشتریان برای کسب‌وکارهای کوچکی که وب‌سایت ندارند ،از دست بروند.خوب برای اینکه بهتر درک کنید که چرا امروزه کسب و کارها به وبسایت احتیاج دارند با هم این چند مورد را بررسی میکنیم:

۵ دلیل که باید هزینه ی طراحی سایت را بپردازید :

 ۱. داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد.

اکثر مردم برای خرید از کسب و کارهایی یک وب سایت خوب ندارند، اعتماد نمی کنند. یک سایت زیبا و مدرن که به طور منظم به روز می شود و در موتورهای جستجو ظاهر می شود و اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت.

در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند.هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی بسازد. بنابراین، یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای شرکت شما را به روشی مشروع می‌کند که دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این کار را نمی‌کنند.

طراحی سایت حرفه ای

۲-یک وب سایت تجاری مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و تبدیل ها را افزایش می دهد.

وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده می‌توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند . احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است.

۳. یک وب سایت به شما کنترل کامل بر رسانه را می دهد.

آزادی مطلق طراحی به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید.اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. هر زمان که بخواهید می توانید هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهید.طرف دیگر “کنترل کامل” این است که یک صفحه وب رسانه متعلق به شما است. شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید،در حالی که خود پلتفرم ها می آیند و می روند.

۴. وب سایت ها مرکز تمام تلاش های بازاریابی هستند.

یک وب سایت می تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند.همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید می‌آیند، زیرا آنها از یک ایمیل، یک آگهی فیسبوک یا یک پست اینستاگرام هدایت شده‌اند.تمام تلاش های بازاریابی شما، باید به صفحه وب، خیره کننده و آموزنده  منتهی شود. بنابراین، داشتن یک وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است. 

۵-خطر فیلترینگ و از بین رفتن رسانه های اجتماعی

همان طور که در قسمت های بالا گفته شد کاربران به سختی به پیج های اینستاگرام اعتماد میکنند.شما بعد از تلاش های فراوان برای تبلیغ کسب و کار خود در رسانه های اجتماعی و هزینه های گزاف تبلیغات و اینفلوئنسرها با خطر از بین رفتن کسب و کار خود ،به علت از بین رفتن آن رسانه یا فیلترینگ آن مواجه هستید،پس به این نتیجه می رسیم که بهترین گزینه برای امنیت کسب و کار و سرمایه ی شما داشتن یک وب سایت است.

خطر فیلترینگ برای کسب و کار
خطر فیلترینگ برای کسب و کارها

عوامل تاثیر گذار بر هزینه ی طراحی سایت

 

۱-اولین گزینه برای تعیین هزینه ی طراحی سایت انتخاب شرکت طراحی سایت است

شرکت های حرفه ای و متخصص از افراد حرفه ای و متخصص در حوزه های مختلف طراحی سایت از جمله قسمت های گرافیکی،پشتیبانی،برنامه نویسی و سئو سایت استفاده می کنند. یکی  از عوامل تعیین کننده هزینه ی وبسایت تخصص شرکت است.در ضمن اینکه شرکت مورد نظر در کدام شهر است نیز تاثیرگذار است چون معمولا کلان شهر ها هزینه هایشان چندین برابر است .

۲-طراحی گرافیکی و طراحی ظاهر وب سایت

دومین عامل تاثیر گذار بر تعیین هزینه ی طراحی  وب سایت باید در نظر داشته باشید که اکثریت افراد در نگاه اول جذب ظاهر وب سایت شما میشوند و اگر ظاهر وب سایت شما جذاب نباشد به سرعت از وب سایت شما خارج می شوند.پس بخش تاثیرگذار در هزینه ی طراحی وب سایت شما گرافیک وب سایت شماست.

۳-تاثیر سیستم مدیریت محتوا بر هزینه ی طراحی وب سایت شما

اگر بخواهید از یک سیستم مدیریت محتوای آماده بدون تغییرات خاص استفاده کنید هزینه اش بسیار متفاوت از زمانی است که وب سایتی سفارشی می خواهید چون باید از سیستم مدیریت محتوای تخصصی استفاده شود سیستم مدیریت محتوای تخصصی نیاز به برنامه نویسان خبره و متخصص در زمینه ی کد نویسی دارد.

تاثیر استفاده از برنامه نویسان خبره در هزینه وب سایت

۴-تاثیر هاست و دامنه بر هزینه ی طراحی  سایت

دامنه های مختلفی از جمله org، .com، .ir. و net.  وجود دارد برای مثال دامنه ی ir.  فقط مختص کشور ایران است و استفاده از آن در سایر کشورها رایج نیست.مبلغی که برای خرید هر کدام ازین دامنه ها باید بپردازید متفاوت است.

هاست نیز فضایی است که اطلاعات وب سایت شما از جمله عکس ها،فیلم ، متن ها ، نام کاربری و غیره در آن ذخیره می شود.تعداد هاست را می توان از ۵ گیگ بیشتر یا کمتر انتخاب کرد و هزینه ی هاست به صورت ماهیانه باید پرداخت شود.

۵-تاثیر امنیت و پشتیبانی وب سایت بر هزینه ی طراحی سایت

برای جلوگیری از نفوذ خارجی به وب سایت شما حتما باید یک وب سایت ایمن داشته باشید در صورتی که ایمنی وب سایت شما دچار مشکل باشد اطلاعات مشتریان شما ممکن است سرقت شود و این باعث از بین رفتن اعتبار شما نزد مشتریان میشود.حتما باید طراحی سایت خود را به شرکت هایی بسپارید که امنیت سایت شما را تضمین میکنند.

امنیت طراحی سایت
تاثیر امنیت سایت بر هزینه ی طراحی سایت

۶-تاثیر بهینه سازی وseo ،بر روی هزینه ی طراحی  سایت

وب سایتی که شما برای کسب و کارتان به شرکتی میسپارید در صورتی که بهینه سازی شده نباشد و seo بر روی آن اعمال نشده باشد بی فایده است چون رتبه ی بالایی نمیگیرید و در جست و جوی گوگل نمایش داده نمی شوید برای اطلاعات بیشتر به مقاله ی بهینه سازی طراحی وب و سئو منتشر شده در قسمت بلاگ داده پردازان تکین راد  مراجعه کنید.

سخن پایانی

همانطور که میبینید طراحی سایت حرفه ای به هیچ وجه ارزان نیست! منظور ما وب سایت های حرفه ای است که برای هر مشتری بصورت  تولید می شود. در واقع یک وب سایت ارزان نمی تواند حرفه ای باشد زیرا طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به استخدام و بکارگیری افراد حرفه ای دارد.بکارگیری طراحان و برنامه نویسان با تجربه و با سطح دانش بالا ، که سالیان زیادی به مطالعه و آموزش پرداخته اند ارزان نیست.

برای مشاهده هزینه ی طراحی سایت شرکت داده پردازان تکین راد کلیک کنید .

مطالب مرتبط
طراحی سایت برای نمایندگان بیمه پشتیبانی و ارتباط

طراحی سایت برای نمایندگان بیمه

در دنیای مدرن امروز، طراحی سایت برای نمایندگان بیمه به دنبال افزایش کارآمدی و بهبود تجربه مشتریان خود از طریق …

4 دقیقه مطالعه مشاهده

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت طراحی وب سایت فرایندی است که شامل طراحی و ایجاد صفحات وب و سیستم های قابل تعامل …

4 دقیقه مطالعه مشاهده

Elementor #4732

< 1 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *